“Рэалізацыя сучасных дыдактычных падыходаў і выкарыстанне інтэрактыўных метадаў пры выкладанні вучэбных прадметаў “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура”.
03.12.2019Метадычны дыялог уключаў актуальныя пытанні, звязаныя з ўдасканалеваннем прафесіяналізму педагогаў на аснове ўключэння іх у дзейнасць па засваенні сучасных дыдактычных падыходаў у выкладанні вучэбных прадметаў “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура”.
Тамара Францаўна Пшэннік ў сваім выступленні адзначыла: “Сучаснае дзіця – гэта дзіця свету. “Не навязвайце свае метады навучання вашым дзецям, бо яны нарадзіліся ў іншы час” – гаворыцца ў адной старажытнай прыказцы. Дваццаць першае стагоддзе – гэта час іншых магчымасцей, час іншых захапленняў – і дзеці зусім іншыя. Але і ў гэтых умовах сучасны настаўнік павінен умець зрабіць усё так, каб абудзіць і захаваць цікавасць да роднай мовы. Вось як вучні ўяўляюць ідэальны ўрок. менш працаваць па падручніку, пажадана, каб на ўроку адбывалася нешта цікавае: выкарыстоўваліся камп’ютарныя вучэбныя праграмы і гульні, вучэбныя фільмы, адбывалася праца ў групах і дыскусіі, ствараліся калажы і праекты, праводзіліся гульні з элементамі драматызацыі. Ім хацелася б слухаць і развучваць сучасныя песні на беларускай мове. Такім чынам, у навучэнцаў ёсць жаданні, у педагогаў ёсць магчымасці. Разам мы можам зрабіць навучанне не толькі больш эфектыўным, але і больш радасным.”
Настаўнікі наведалі адкрыты вучэбны занятак па беларускай мове ў V «Б” класе з выкарыстаннем заданняў створаных з дапамогай канструктара LearningApps.org .
Наталля Уладзіміраўна Карунцова прадэманстравала магчымасці інфармацыйна-камунікатыўных тэхналогій у вырашэнні праблем асобасна-прафесійнага развіцця педагога, метадычныя падыходы да выкарыстання рэсурсаў і магчымасцяў сеткі Інтэрнэт у навучанні беларускай мове і літаратуры падчас правядзення майстар-класа “Выкарыстанне інтэрактыўных метадаў у рабоце настаўніка і класнага кіраўніка”
У канцы паседжання настаўнікі падзяліліся ідэямі з вопыту работы, дамовіліся аб стварэнні і выкарыстанні воблачнага сэрвісу для далейшай сумеснай працы па папаўненню і выкарыстанню метадычных напрацовак, абмеркавалі надзённые пытанні.